maanantai 7. syyskuuta 2015

Random haaste

Kyseessä siis haaste, jonka sain blogiini... Kiitos kyssäreistä Anni; oli ehkä turhan vaikeita mulle, kun koko homma on vasta näin alussa.


1) Minkälainen ensikokemuksesi oli hevosista? 
Pelottava,iso,arvaamaton. Parivuotta sitten taisin ekan kerra koskea hevoseen.

2) Kuinka usein olet viikossa hevosten parissa?
 Tässä vaiheessa ratsastusuraani kerran viikossa.

3) Suosikki hevosrotu? Perustelu. 
 En tiedä kuin yhen rodun ja se on suomenhevonen :D "Nami" on kumminkin mun suosikkihevonen ja rotuahan  mä en tiiä.

4) Pahin tipahtaminen/loukkaantuminen hevosten kanssa? 
Kerran tippunu, enkä tipu toista kertaa ;D

5) Jos sinulla olisi tilaisuus lähteä ulkomaille työskentelemään hevosten pariin, lähtisitkö? 
Tilaisuus oli lähtee, mutta jänistin.

6) Onko sinulla omaa hevosta, jos on milloin ja mistä ostit sen? Jos ei, aiotko koskaan hankkia?
Ei oo omaa heppaa,olis kiva omistaa jos joku hoitais ja maksais kulut. Musta tuntuu et oman hepan pitäminen olis tässä vaiheessa liian iso rahareikä.

7) Oletko kiinnostunut enemmän ravi- vai ratsastusurheilusta?
Kenttäratsastuksesta. Mä oon aina halunnu mennä kovaa metässä, oli sitte alla pyörä tai pärrä- hevosella meno "metäs" tois lisämausteen.

8) Oletko ikinä kilpaillut? 
En, ehkä te viellä näätte :D

9) Oletko koskaan joutunut luopumaan tärkeästä hevosesta? 
En.

10) Onko ratsastus/hevosen omistaminen kallis harrastus?
 On.

11) Mikä on unohtumattomin kokemuksesi hevosten parissa?
 Ensimmäinen kerta ravia ilman taluttajaa ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti